چسب آکواریوم سیلیکون سیستا ترکیه همه کاره + ارزان ترین قیمت

چسب سیلیکون آکواریوم همه کاره سیستا ترکیه sista
141,000 تومان
کد یکتای این محصول : 432
چسب سیلیکون همه کاره سیستا مناسب جهت درزگیری در و پنجره
ضد باکتری و مقاوم در برابر عوامل محیطی
قابل استفاده جهت درزگیری و استفاده در تمام قسمت های ساختمان
قدرت چسبندگی بالا با قابلیت خشک شدن سریع
قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا
حجم 280 میلی لیتر
مضر برای ابزیان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب آکواریوم سیستا با حجم 280 میلی لیتر یکی از بهترین چسب سیلیکون برای درزگیری درب و پنجره و آب بندی می باشد. چسب آکواریوم سیستا قدرت چسبانندگی فوق العاده عالی نسبت به سایر چسب های سیلیکونی دارد و کیفیت ساخت بالای آن مورد تایید بسیاری از مصرف کنندگان چسب آکواریوم قرار گرفته است و در نهایت باعث افزایش فروش چسب آکواریوم سیستا ترکیه ای در بازار به صورت عمده و تکی شده است.  فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب آکواریوم سیستا در این صفحه شما را با چسب آکواریوم سیستا و ویژگی های منحصرش بیشتر آشنا می کند تا با کسب اطلاعات کافی چسب سیلیکون مورد نظر را خریداری نمایید.

چسب آکواریوم سیستا

چسب آکواریوم سیستا یک چسب سیلیکون انتی باکتریال است که در برابر عوامل محیطی دوام زیادی دارد و برای درزگیری درب و پنجره و کاشی هایی که در معرض آب قرار دارند چسب سیلیکون سیستا مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از چسب سیلیکون آنتی باکتریال که در مواد اصلی چسب آکواریوم سیستا به کار برده شده بدین معناست که این مدل چسب سیستا از تکثیر قارچ و کپک در محیط های مرطوب جلوگیری می کند و این ویژگی باعث می شود از چسب اکواریوم سیستا در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی ، حمام استفاده نمود.

چسب آکواریوم سیستا بهترین چسب سیلیکون آنتی باکتریال ترک


چسب آکواریوم سیستا ، صد در صد سیلیکون است و قدرت چسبانندگی عالی روی سطح دارد و علاوه بر درزگیری و پر کردن شکاف های ساختمانی می توان از آن برای چسباندن آینه و موارد دیگر نیز استفاده کنید. یکی از مزیت هایی که چسب آکواریوم سیستا دارد و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان چسب آکواریوم قرار گرفته این است که پس از استفاده و گذشت زمان دچار ترک خوردگی نمی شود و کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد و این ویژگی نشانگر طول عمر بالا چسب سیلیکون همه کاره سیستا می باشد. به طور کل سیستا یکی از برندهای شناخته شده شرکت هنکل آلمان است که با تولید بهترین چسب سیلیکونی آکواریومی توانسته شهرت و محبوبیت خاصی بین طرفداران خود پیدا کند. کیفیت عالی این مدل چسب آکواریوم سیستا علاوه بر تایید در نمایندگی چسب آکواریوم سیستا مورد تایید مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است.

برای عایق گیری رطوبتی درب و پنجره نمونه باکیفیت دیگری از چسب سیلیکون به نام چسب آکواریوم مپل فیکس نیز می توانید ساتفاده کنید.

کاربرد چسب آکواریوم سیستا

کاربرد چسب آکواریوم سیستا به شرح ذیل می باشد:

  1. از چسب اکواریوم سیستا می توان برای درزگیری درب و پنجره و پر کردن شکاف های ساختمانی استفاده نمود.
  2. بهترین چسب برای آب بندی سرویس های بهداشتی ، حمام و حتی سینک های ظرفشویی
  3. قابلیت استفاده برای نصب نمای شیشه ای بیرونی ساختمان

زمان خشک شدن چسب آکواریوم سیستا

اگر برای درزگیری و آب بندی به یک چسب سیلیکون سریع خشک نیاز دارید چسب سیلیکون سیستا بهترین گزینه برای خرید می باشد ، چرا که زمان خشک شدن چسب آکواریوم سیستا بسیار کم تر از سایر چسب های سیلیکونی می باشد.

چسب سیلیکون همه کاره سیستا ، جایگزین محصول چسب سیلیکون یونیورسال سیستا می باشد.

فروش عمده چسب سیلیکون سیستا

پخش عمده چسب آکواریوم سیلیکون سیستا در نمایندگی چسب آکواریوم سیستا به قیمت فروش عمده انجام می شود همچنین فروش کارتنی چسب آکواریوم سیستا ، برای خریدارانی که به تعداد زیادی چسب یونیورسال sista نیاز دارند پیشنهاد می شود چرا که قیمت کارتنی چسب آکواریوم سیستا ، ارزان تر از فروش چسب جزیی آکواریوم سیستا می باشد.

ابزار میهن نمایندگی فروش چسب سیستا ، فروش چسب آکواریوم سیستا عمده و تکی را با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری و با تضمین کیفیت انجام می دهد.

خرید چسب آکواریوم سیستا همه کاره

خرید چسب آکواریوم سیستا عمده و تکی در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب آکواریوم سیستا به دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری ، چسب آکواریوم سیستا را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت تمایل چسب سیلیکون برند sista را خریداری کنید. اما روش دوم که خرید اینترنتی چسب آکواریوم سیستا می باشد بدون مراجعه به فروشگاه و تنها مراجعه به سایت اینترنتی ابزار میهن می توانید چسب آکواریوم سیلیکون سیستا همه کاره ترکیه ای را با مشاهده مشخصات کامل بدون پرداخت هزینه اضافه خریداری نمایید و محصول را با ارسال فوری درب منزل دریافت کنید.

ابزار میهن چسب سیستا را با تضمین کیفیت و تاریخ انقضا جدید با عالی ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت چسب آکواریوم سیستا

ابزار میهن به روز ترین قیمت چسب آکواریوم سیستا را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد تا مشتریان بتوانند با مقایسه قیمت چسب سیستا و سایر برندها خریدی مطمعن از این محصول را داشته باشند. همچنین ابزار میهن نمایندگی چسب آکواریوم سیستا با در نظر گرفتن قیمت مناسب برای چسب سیلیکون سیستا سعی دارد رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد چرا که کسب رضایت مشتریان برای این فروشگاه بسیار حائز اهمیت است.

اگر به چسب آکواریوم سیلیکون ارزان قیمت نیاز دارید خرید چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس شفاف مدل akfix 100e بهترین گزینه می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب سیلیکون آکواریوم سیستا ترکیه همه کاره sista
CAPTCHA
مطهری در تاریخ پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ :
نمایندگیتون تو رشت کجاست ؟
سلام وقت بخیر ما نمایندگی فروش نداریم و فقط فروشگاه بازار تهران مربوط به ما می باشد و ارسال انلاین برای سراسر کشور رو داریم
محسن در تاریخ جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ :
سیستا حرف نداره ولی سفیدش نیست
سلام وقت بخیر سیلیکون همه کاره سفید نداشته سیستا ، انتی مولد سیستا سفید داره که موجود می باشد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح