اتو جوش لوله سبز نووا nova ntw 2400

کد یکتای این محصول : 1736
بدنه ای بسیار با کیفیت از جنس آلومینیوم
دو عدد المنت قدرتمند با توان 2000 وات
قابلیت تنظیم حرارت
صفحه ی حرارتی پوشیده شده از روکش تفلون نچسب
پایه گیره دار از جنس آلومینیوم
کیف از جنس فلزی با کیفیت
ساخته شده توسط کشور چین
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اتو لوله ، یک دستگاه بسیار پرکاربرد در مشاغلی مانند لوله کشی است که برای اتصال دادن دو لوله به یکدیگر استفاده می شود .  شرکت نووا دستگاه اتو لوله سبز نووا مدل ntw 2400 را از با کیفیت ترین قطعات ساخته که در افزایش طول عمر اتو بسیاز تاثیر گذار است . با استفاده از دستگاه جوش اتو لوله سبز نووا ، کاربر می تواند به راحتی درجه حرارت اتو را تنظیم کند ، قابلیت تنظیم درجه حرارت یکی از ویژگی های اتو لوله سبز است . از دیگر ویژگی های اتو لوله سبز nova ، می توان به داشتن صفحه حرارتی با روکش تفلون نچسب نیز اشاره نمود . به همراه اتو جوش لوله سبز 2000 وات نووا ، اقلامی مانند متر ، پیچ گوشتی ، قیچی لوله بر ، المنت یدک و شش عدد سری وجود دارد که در هنگام کار با اتو بسیار مورد نیاز است .
اگر برای اتصال دادن لوله به یک اتو لوله سبز قیمت مناسب و قدرتمند نیاز دارید خرید اتو لوله سبز نووا انتخاب هوشمندانه ای است و می توانید برای خرید این محصول به نمایندگی فروش ابزارآلات نووا مراجعه نمایید .

ارسال نظر / پرسش در مورد اتو جوش لوله سبز نووا nova ntw 2400
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح