دریل پیچ گوشتی برقی gt2035 سیلور silver

کد یکتای این محصول : 621
امکان تنظیم گشتاور در 15 حالت مختلف را و دارای توان 280 وات
سیستم چرخش به صورت چپگرد راستگرد
وزن سبک و حجم کوچک
سه نظام 10 میلی متری آچار خور
کابل برق مقاوم به طول 2 متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از ابزارآلات برقی پر فروش محصولات سیلور دریل پیچ گوشتی مدل gt2035  است که با توان 280 وات قابلیت دریل کاری و باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها را دارد. دریل برقی سیلور ، مجهز به سیستم سوراخکاری به صورت چپگرد راستگرد است و این ویژگی در هنگامی که مته درون دریل گیر کند کمک ویژه ای به کاربر می کند. این دریل پیچ گوشتی برقی silver ، قابلیت تنظیم گشتاور در 15 حالت مختلف را دارد و برای کارهای سبک بسیار مناسب می باشد. از دریل پیچ گوشتی silver می توانید بر روی سطوحی مانند چوب، فلز استفاده کنید . سه نظام دریل پیچ گوشتی silver، آچار خور 10 میلی متری می باشد .
وزن سبک دریل پیچ گوشتی silver ، از دیگر خصوصیات های مهم این ابزار برقی می باشد چرا که از خستگی دست کاربر در استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند. کیفیت بسیار مطلوب دریل پیچ گوشتی برقی gt2035 ، باعث افزایش فروش پیچ گوشتی برقی سیلور شده است زیرا برای مشتریان کیفیت بسیار حائز اهمیت است .
قیمت دریل پیچ گوشتی برقی سیلور ، با کیفیت عالی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد بنابراین اگر به یک دریل پیچ گوشتی خانگی مناسب نیاز دارید خرید دریل پیچ گوشتی سیلور gt2035 انتخاب بسیار مناسب و هوشمندانه ای می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل پیچ گوشتی برقی gt2035 سیلور silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح