کمپرسور پمپ باد فندکی یوز دو سیلندر + قیمت عالی

برند : یوز
دسته بندی : کمپرسور هوا یوز
کمپرسور پمپ باد فندکی یوز دو سیلندر
1,690,000 تومان
کمپرسور پمپ باد فندکی یوز دو سیلندر yooz y2702i
1,690,000 تومان
کمپرسور پمپ باد فندکی یوز دو سیلندر yooz y2702i
1,690,000 تومان
کد یکتای این محصول : 638
کمپرسور پمپ باد فندکی یوز ، برای باد زدن تایر انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین مناسب است.
بدنه ای از جنس آلومینیوم بسیار مقاوم
دارای چراغ ال ای دی پر نور مناسب برای محیط های تاریک و کم نور
سرعت عمل بسیار بالا در انجام کار نسبت به کمپرسور هوا تک پمپ
ساخته شده از باکیفیت ترین قطعات
وزن سبک و حجم کم
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کمپرسور پمپ باد فندکی یوز ، بهترین پمپ باد فندکی دو سیلندر برای باد زدن کامیون ، ون و خودروهای دیگر می باشد. پمپ باد فندکی یوز ، به دلیل کیفیت عالی و ویژگی های منحصرش توجه بسیاری از خریداران پمپ باد فندکی را به خود جلب نموده است و می توان گفت کمپرسور یوز از پرفروش ترین کمپرسور پمپ باد فندکی موجود در بازار می باشد.

فروشگاه ابزار میهن شما را با بهترین پمپ باد فندکی ماشین تولید شده توسط شرکت یوز yooz بیشتر آشنا می کند ، بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

پمپ باد فندکی یوز y2702i

پمپ باد فندکی یوز ، پمپ باد قدرتمندیست که به دلیل دو پمپه بودن به پمپ باد فندکی دو سیلندر یوز نیز معروف است. این مدل کمپرسور پمپ باد فندکی یوز در مواقعی که تایر خودرو  پنچر می شود با قدرت بسیار بالا نسبت به پمپ باد فندکی تک سیلندر ، شروع به پنچر گیری خودرو می کند. البته کمپرسور فندکی یوز y2702i علاوه بر پنچرگیری تایر خودرو ، قابلیت باد زدن لاستیک دوچرخه ، تشک های بادی را نیز دارد.


از دیگر محصولات هم رقیب پمپ باد یوز ، می توان به پمپ باد فندکی توربو اشاره کرد که از نظر کیفیت با پمپ باد فندکی yooz هم رقیب است.

ویژگی و کاربرد پمپ باد فندکی یوز y2702i

اصلی ترین کاربرد پمپ باد فندکی یوز ، باد زدن خودروهای سنگین و نیمه سنگین می باشد اما همانطور که در مطالب بالا گفته شد می توان از این نوع کمپرسور پمپ باد فندکی  یوز برای باد زدن تشک های بادی ، توپ و هر لوازمی که نیاز به باد کردن داشته باشد استفاده نمود.

  1. کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر یوز مدل y2702i ، بر خلاف کمپرسور پمپ باد فندکی یوز y2702 ، دارای چراغ ال ای دی می باشد این چراغ ، کمک ویژه ای در مواقعی که در محیط های تاریک و کم نور قرار گرفته اید می کند و از ویژگی های پمپ باد فندکی یوز چراغ دار محسوب می شود.
  2. سرعت عمل برای باد کردن تایر خودرو بسیار مهم است کمپرسور فندکی یوز به دلیل دو پمپه بودن سرعت بالایی در انجام کار دارد و در کم ترین زمان تایر خودرو را باد می کند.
  3. پمپ باد فندکی yooz ، به عنوان بهترین پمپ باد خانگی نیز قابل استفاده است و بدنه ای مقاوم از جنس آلومینیوم دارد.
  4. حجم و وزن سبک کمپرسور فندکی دو سیلندر یوز سهولت در حمل و جابه جایی را برای کاربر فراهم نموده است.

قیمت کمپرسور فندکی یوز

قیمت کمپرسور فندکی یوز با توجه به نوع کمپرسور باد فندکی و کاربرد پمپ باد فندکی متفاوت است فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی ، کیفیت عالی کمپرسور فندکی دو سیلندر یوز را تایید می کند و به عنوان پمپ باد فندکی دو سیلندر ارزان و با کیفیت به مشتریان معرفی می نماید.


قیمت پمپ باد فندکی یوز ، با توجه به کیفیت مطلوبش نسبت به سایر محصولات مشابه مقرون به صرفه می باشد. همچنین فروشگاه ابزار میهن ، علاوه بر فروش کمپرسور فندکی یوز مدل y2702i دیگر محصولات پرفروش برند یوز از جمله کمپرسور پمپ باد  فندکی دو کاره برق و باطری یوز yooz 1390 Ad را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر یوز y2702i

خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر یوز y2702i به کسانی که برای باد زدن خودروهای سنگین و نیمه سنگین نیاز به پمپ باد فندکی دو سیلندر ارزان و با کیفیت دارند پیشنهاد می شود. چرا که قیمت پمپ باد فندکی یوز با مقایسه با سایر برندهای بازار مناسب بوده و با کم ترین بودجه می توانید بهترین پمپ باد فندکی ماشین را خریداری نمایید.

با خرید اینترنتی کمپرسور فندکی یوز ، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه اضافه محصول را درب منزل و یا کارگاه با ارسال فوری تحویل بگیرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد کمپرسور پمپ باد فندکی یوز دو سیلندر yooz y2702i
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح