اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر + قیمت عمده

اسپری رنگ سیلور کروم نقره ای دوپلی کالر
231,000 تومان
بسته 6 عددی
1,332,000 تومان
قیمت هر عدد : 222,000 تومان
کد یکتای این محصول : 488
مورد استفاده بر روی سطوح مختلفی از جمله شیشه ، سنگ ، آجر و فلز
قابلیت خشک شدن سریع در چهار فصل
مواد ساخته شده بر پایه ی رزین اکرلیک
مواد اولیه رنگ های دوپلی کالر ساخته شده توسط کشور آلمان می باشند
بسیار کاربردی برای استفاده بر روی اجسام دست ساز ، مصارف تفریحی و اجسام صنعتی
قابلیت خشک شدن سریع در مدت زمان بسیار کم
بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند باد،باران ، آفتاب و پوشش دهی بسیار بالا
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
اسپری رنگ کروم نقره ای دوپلی کالر که به اصطلاح به اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر شناخته شده است یکی از بهترین اسپری رنگ دوپلی کالر و پرفروش ترین محصولات شرکت دوپلی کالر می باشد که در قوطی های فشرده 400 میلی لیتری با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و تکی در نمایندگی های فروش اسپری رنگ دوپلی کالر به فروش می رسند.
اسپری سیلور کروم دوپلی کالر ، برای مصارف خانگی ، هنری و صنعتی استفاده می شود و پس از رنگ آمیزی براقیت خاصی را به فلزات می بخشد. این نوع اسپری رنگ کروم استیل براق علاوه بر براقیت مانع زنگ زدگی فلزات نیز می شود. این شرکت اسپری رنگ نقره ای های دیگری مانند اسپری رنگ نقره ای 9006 رال دوپلی کالر و اسپری رنگ طوسی 9007 رال دوپلی کالر و ... را دارد و می توان گفت که شرکت دوپلی بیشترین تنوع در تولید رنگ نسبت به سایر شرکت های دیگر دارد.
اسپری استیل نیز نمونه پرفروش اسپری رنگ در بازار است که براقیت بیشتری به فلزات می بخشد و بر روی سطوح چوبی ، گچی و قطعات سرامیکی قابل استفاده است.
اسپری سیلور کروم دوپلی کالر بهترین اسپری رنگ افکت در بازار
اسپری رنگ کروم دوپلی کالر مدل effect ، زیر مجموعه ای از اسپری رنگ های افکت دوپلی کالر محسوب می شود که همانند سایر اسپری ها دوپلی کالر کیفیت رنگ بالایی دارد و هر قوطی قابلیت پوشش دهی رنگ تا یک متر مربع را دارد. شیرآلاتی که بر اثر استفاده زیاد دچار زنگ زدگی شده اند ، اسپری کروم دوپلی کالر می تواند شیرآلات فلزی زنگ زده را با براقیت بالا رنگ آمیزی کند و فلزات را از حالت کهنگی در آورد.

مزیت اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر

  • اسپری سیلور کروم دوپلی کالر که یکی ازپرفروش ترین رنگ های افکت دوپلی کالر است بر پایه رزین اکرلیک ساخته شده و پوشش دهی عالی و یکنواختی پس از رنگ آمیزی روی سطح ایجاد می کند.
  • از این نوع اسپری رنگ افکت کروم دوپلی کالر ، می توان برای رنگ امیزی فلزات ، چوب ، پلاستیک استفاده نمود.
  • اسپری رنگ نقره ای کروم دوپلی کالر ، از زنگ زدگی فلزات محافظت می کند و با دوام در برابر آب و شوینده های مختلف می باشد.
  • این نوع اسپری رنگ افکت دوپلی کالر همانند اسپری رنگ های رال دوپلی کالر به سرعت خشک می شود و در نتیجه سرعت رنگ آمیزی را بالا می برد.
  • چسبندگی عالی روی سطح
  • با دوام در برابر رطوبت و خراشیدگی
  • شرکت دوپلی کالر مواد سرطان زا و سرب در مواد اسپری رنگ دوپلی کالر استفاده نکرده است.
  • غلظت بالای رنگ سیلور کروم دوپلی کالر ، مانع شره کردن رنگ در حین کار می شود.

مزیت اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر نسبت به سایر اسپری کیلرهای بازار

از دیگر پرفروش ترین اسپری رنگ های افکت به اسپری رنگ طلایی گلد دوپلی کالر می توان اشاره نمود که از نظرکیفیت  نیز نسبت به سایر اسپری رنگ های معمولی بالاتر است . در صورتی که نیاز به داشتن اسپری رنگ نقره ای مات دارید میتوانید پس از استفاده از هرکدام از اسپری رنگ های دوپلی کالر سطح را با اسپری کیلر مات دوپلی کالر lacquer dupli color پوشش دهید تا رنگ مات متناسب با رنگ اولیه ایجاد شود .

نحوه اجرا اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر

برای نتیجه رنگ آمیزی یکنواخت و یکدست با اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر باید نحوه اجرا و استفاده از این نوع اسپری رنگ افکت دوپلی را آموزش دیده باشید. ابزار میهن نمایندگی فروش اسپری رنگ دوپلی کالر شما را با طرز استفاده اسپری رنگ دوپلی کالر بیشتر آشنا می کند.
  • ابتدا سطح مورد نظر را از کثیفی و آلودگی پاک کنید ، وجود گرد و غبار روی سطح باعث می شود رنگ چسبندگی خود را از دست بدهد و باعث کاهش کیفیت در رنگ آمیزی شود.
  • اسپری رنگ دوپلی کالر چه از نوع رنگ effect و چه از نوع رنگ های رال دوپلی کالر غلظت رنگ بالایی دارند به همین دلیل با ساکن شدن در محیط های سرد سفت می شوند. بنابراین قبل رنگ آمیزی با اسپری دوپلی کالر حتما آن را در یک محیط گرم قرار دهید و سپس به مدت سه دقیقه اسپری سیلور کروم dupli color را تکان دهید تا مواد رنگ به خوبی ترکیب شوند.
  • پس از آماده سازی سطح مورد نظر ، اسپری رنگ کروم نقره ای دوپلی کالر را با فاصله 25 سانتی متری روی سطح به صورت خطی پاشش کنید.
  • پس از اتمام کار رنگ اسپری دوپلی را وارونه کرده و پس از گذشت 3 ثانیه بپاشید تا لوله اسپری کامل خالی شود و این کار از گرفتن لوله جلوگیری می کند.

خرید اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر

خرید اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر ، پرفروش ترین اسپری رنگ افکت دوپلی کالر به صورت عمده و تکی در ابزار میهن نمایندگی فروش اسپری رنگ دوپلی کالر انجام می شود.

ابزار میهن انواع اسپری رنگ افکت دوپلی کالر از جمله اسپری کروم دوپلی کالر را موجود دارد. این فروشگاه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب اعتماد مشتریان عزیز و با نماد الکترونیکی که در پایین صفحه ابزار میهن قابل مشاهده است ، اسپری رنگ های دوپلی کالر را به صورت آنلاین نیز به فروش می رساند.

خرید اسپری سیلور کروم دوپلی کالر عمده و تکی

با خرید اینترنتی اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر عمده و تکی ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اضافه اسپری رنگ را با ارسال فوری تحویل بگیرید.

قیمت اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر عمده

قیمت اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر عمده ، ارزان تر و به صرفه تر از قیمت تکی آن می باشد. ابزار میهن با کسب سود آوری کم و کسب رضایت مشتریان قیمت اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر عمده و تکی را بسیار مناسب و با تخفیفات ویژه در نظر گرفته است تا استقبال کنندگان رنگ های دوپلی کالر ، توانایی خرید این اسپری رنگ با کیفیت را داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رنگ های آکرلیکی وارد لینک ذیل شوید:

رنگ آکرلیک چیست؟

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ سیلور کروم دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح