متر 10 متری وود تایوان + بهترین قیمت

برند : وود
دسته بندی : متر وود تایوان
متر 10 متری وود تایوان wood
360,000 تومان
کد یکتای این محصول : 214
متر 10 متری وود تایوان ، قابلیت اندازه گیری فاصله تا 10 متر را دارد
جنس تیغه ، از فلز با کیفیت
بند مقاوم بر روی متر برای جلوگیری از افتادن متر از ارتفاع
فشار بسیار کم در حین قفل شدن
دارای قفل جهت ثابت نگه داشتن متر
دارای گیره اتصال به لباس
کیفیت عالی و قیمت مناسب
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

متر 10 متری wood ، یک متر بسیار ساده اما در عین حال با کیفیت است که قابلیت اندازه گیری فاصله تا 10 متر را دارد و در رده ابزارآلات دستی قرار دارد . سایز و وزن متر تایوانی وود ، طوری در نظر گرفته شده که کار کردن با آن بسیار راحت است . اگر بخواهید درباره جنس بدنه متر 10 wood ، بدانید باید گفت که این نوع متر از بدنه ای بسیار مقاومی ساخته شده که در برابر ضربه بسیار دوام دارد همچنین یک قفل با کیفیت نیز برای متر ساده وود تعبیه شده ، که این قفل برای ثابت نگه داشتن اندازه متر به کاربر کمک می کند.

فروش متر 10 متری وود ، در بازار به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار رایج شده است چرا که برای مشتریان کیفیت و قیمت بسیار حائز اهمیت می باشد  و می توان برای خرید متر وود به نمایندگی فروش متر وود مراجعه کرده و متر وود خود را خریداری نمائید .

خرید متر 10 متری وود

برای خرید متر حتما به کیفیت متر و ویژگی های متر توجه کنید. متر 10 متری وود یکی از باکیفیت ترین و خوش قیمت ترین مترهای بازار است که فروشگاه ابزار میهن این مدل متر را به عنوان یک متر خانگی کاربردی به کاربران معرفی می کند. خرید متر 10 متری وود در فروشگاه ابزار میهن با تضمین اصالت کالا به دو روش اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد و کاربران می توانند جهت صرفه جویی در هزینه های اضافه خرید اینترنتی متر وود را انتخاب نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد متر 10 متری وود تایوان wood
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح