جعبه ابزار فلزی 603 ایرانی

کد یکتای این محصول : 1307
جعبه ابزار فلزی 603 ایرانی ، در برابر ضربه و خراشیدگی بسیار مقاوم است
دارای سایز 60 سانت و محفظه سه طبقه ای جهت قرار گیری ابزارآلات
ساخته شده از ورق های ضخیم فلزی
دارای دسته پلاستیکی با کیفیت جهت سهولت در حمل جعبه ابزار
طراحی زیبا و بسیار خوش دست
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
تولید شده توسط کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار فلزی 603 ایرانی ، جعبه ابزار فلزی ارزان و بسیار با کیفیت است که به عنوان جعبه ابزار کارگاهی نیز استفاده می شود.جعبه ابزار فلزی 603 ایرانی ، دارای سه طبقه برای نگهداری ابزارآلات به صورت منظم به ابعاد 60 سانتی متر می باشد و با داشتن دسته پلاستیکی با کیفیت به عنوان جعبه ابزار قابل حمل نیز شناخته شده است . این نوع جعبه ابزار فلزی ، نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی در برابر خراشیدگی و ضربه دوام بیشتری دارد و با قرار دادن ابزارآلات سنگین داخل جعبه ابزار فلزی 60 سانتی سه طبقه ، هیچ آسیبی به جعبه ابزار وارد نمی شود و همین ویژگی طول عمر جعبه ابزار را افزایش می دهد.

برای خرید جعبه ابزار فلزی حتما به سایز و تعداد طبقات جعبه ابزار توجه کنید برای مثال جعبه ابزار فلزی ایرانی 60 سانتی انواع مختلفی از جمله جعبه ابزار فلزی 604 ایرانی (دارای 4 طبقه به ابعاد 60 سانت) ، جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی (دارای 2 طبقه به ابعاد 60 سانت ) دارد.همچنین جعبه ابزار فلزی قیمت متفاوتی براساس سایز و تعداد طبقات دارند.

قیمت جعبه ابزار فلزی سه طبقه 603 ایرانی

قیمت جعبه ابزار فلزی سه طبقه براساس سایز بندی که دارند متفاوت است .جعبه ابزار فلزی 353 ایرانی با قیمت جعبه ابزار فلزی 603 ایرانی تفاوت دارد. به همین دلیل برای کسب اطلاعات درباره انواع قیمت جعبه ابزار فلزی سه طبقه می توانید از طریق چت واتساپ فروشگاه ابزار میهن با همکاران آنلاین مکاتبه نمایید.فروشگاه ابزار میهن همواره سعی دارد جعبه ابزار فلزی قیمت مناسب و با کیفیت را به مشتریان گرامی معرفی کند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 603 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح