اتو لوله سبز ایرانی نسام صنعتی

گارانتی : دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
اتو جوش لوله سبز نسام nasam
1,200,000 تومان
کد یکتای این محصول : 670
اتو لوله نسام، از دسته مستحکم پیچی برخوردار است
اتو لوله سبز نسام ، دارای توان 2500 وات میباشد
دو عدد لقمه های بسیار مقاوم 20 و 2
امکان ایستادن به صورت متوازن بدون نیاز به پایه
یک کیف برزنتی با کیفیت جهت سهولت حمل برای کاربر
درجه یک و ساخته شده از باکیفیت ترین قطعات ها
پایه نگهدارنده دستگاه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از بهترین اتو لوله سبز ، اتو لوله سبزنسام است که تولید شده در کشور ایران می باشد و به اتو لوله سبز ایرانی نسام نیز شناخته شده است .این مدل اتو لوله 2500 وات در کارهای لوله کشی برای اتصال دادن لوله های پلیمری به وسیله حرارت مورد استفاده قرار می گیرد و انرژی مصرفی خود را ازطریق برق شهری تامین می کند. از ویژگی های دستگاه اتو لوله سبزنسام می توان به قابلیت ایستادن بدون نیاز به پایه ، قابلیت تنظیم حرارت ، لقمه های مقاوم در سایزهای 20 و 25 اشاره نمود.دستگاه جوش اتو لوله سبز نسام علاوه بر کیفیت عالی از نظر زیبایی و قیمت مناسب نیز حرف اول را در بازار می زند و مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان اتو لوله سبز قرار گرفته است.شرکت نسام برای سهولت در حمل و جابه جایی این اتوجوش لوله سبز درجه یک ، کیف مقاوم از جنس برزنت نیز تهیه نموده است .

کاربرد اتو لوله

کاربرد اتو لوله برای اتصال لوله ها به یکدیگر می باشد.در دستگاه اتو لوله سبز nasam دو عدد قالب نر و ماده طراحی شده که برای اتصال لوله ها ابتدا لوله را از قالب ماده به دستگاه وارد می کنند و از قالب نر برای حرارت دهی و اتصال دادن نهایی لوله استفاده می کنند کار با دستگاه اتولوله جوش سبز بسیار آسان است اما برای هر کاری باید مهارت لازم را داشته باشید

روش کار با اتو لوله کشی

دستگاه اتو لوله نسام را قبل از هرچیزی با متصل کردن به برق گرم کنید پس از این کار لوله را در دستگاه اتو لوله قرار دهید و رابطی که قرار است لوله را به یکدیگرمتصل کند را نیز در جایگاه مشخص دستگاه قرار دهید . در این حالت پس از گذشت یک دقیقه با گرم شدن لوله و رابط اتصال لوله انجام می شود . توجه داشته باشید برای اتصال لوله ها به هیچ عنوان از چسب استفاده نکنید.

قیمت اتو لوله کشی ایرانی

یکی از نمایندگی اتو لوله فروشگاه ابزار میهن است و انواع اتو لوله سبزهای با کیفیت نظیر اتولوله (جوش لوله سبز ) نسام ، اتو لوله سبز کبری ترکیه ، اتو لوله یوز و .... را با قیمت مناسب به مشتریان گرامی معرفی می کند. قیمت اتولوله کشی ایرانی با برند نسام در این فروشگاه نسبت به سایر محصولات مشابه ارزان تر است و با خرید اتو لوله نسام به صورت آنلاین علاوه بر تضمین کیفیت فروشگاه ابزارمیهن با ارسال فوری محصول را درب منزل و یا محل کارتان تحویل میدهد.
ارسال نظر / پرسش در مورد اتو جوش لوله سبز نسام ایرانی nasam
CAPTCHA
محمودمطرودی از خوزستان در تاریخ سه شنبه 20 مهر 1400 :
از خوزستان شادگان هستم ات بهمن ۹۹ خریدم ولی ترموستات خراب شده اقا پول ترموستات بگیر برام بفرستید متشکرم
سلام وقت بخیر با شرکت قسمت گارانتی و قطعات مکاتبه کنید ، ما فروشگاه ابزار هستیم اما در صورتی که از فروشگاه ما خرید کردید شماره فاکتور یا موبایلی که از سایت ما خرید کردید بفرمایید قطعه ارسال بشه
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح