کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان x-sun

کد یکتای این محصول : 635
کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان ، مناسب برای پنچر گیری و باد زدن تایر خودرو می باشد
تامین انرژی از طریق باتری و فندکی خودرو
پایه مقاوم با امکان جذب لغزش
چند ابزار کاربردی مانند سه سری نازل باد ، یک عدد شلنگ فنری ، یک عدد کیف ، یک عدد پیچ گوشتی دو سو و چهارسو ، دم باریک ، یک عدد چسب مایع ، ابزارپنچر گیری ، گیره باتری خودرو به همراه کابل
دارای نمایشگر و نشان دهنده تنظیم باد
کیفیت عالی قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان ، بهترین مدل پمپ باد فندکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب است و به دلیل کاربرد و ویژگی های منحصرش نظر کاربران در مورد پمپ باد فندکی ایکس سان بسیار مثبت می باشد به همین دلیل پمپ باد ایکس سان مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان پمپ باد فندکی ماشین سواری قرار گرفته است.


کمپرسور پمپ باد فندکی ایکس سان ، از دو عدد سیلندر بسیار مقاوم ساخته شده که سرعت کار را نسبت به کمپرسور باد فندکی تک سیلندر افزایش می دهد و در چند دقیقه می تواند لاستیک خودرو را باد کند. در ادامه در مورد پمپ باد فندکی x sun توضیحات بیشتری خواهیم داد بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان

پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان ، بهترین پمپ باد فندکی خودرو در بازار محسوب می شود که به دلیل حجم کوچک و وزن سبکش قابلیت حمل و جابه جایی را دارد. از این مدل کمپرسور باد فندکی ایکس سان مدل x sun می توان برای باد زدن و پنچر گیری تایر خودروهای سواری و حتی کامیون ها استفاده نمود و به جرات می توان گفت پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان ، بهترین کمپرسور پمپ باد فندکی برای مواقعی که راننده در جاده و یا مکان هایی که دسترسی به تعمیرات خودرو ندارد می باشد چرا که به راحتی با پمپ باد ایکس سان می توانید ، کار پنچر گیری را در کم ترین زمان ممکن انجام دهید.


پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس از طریق باتری خودرو انرژی مصرفی خود را تامین می کند و با هوای فشرده داخل آن تایر خودرو و حتی لاستیک های دوچرخه را نیز باد می کند. این مدل کمپرسور پمپ باد فندکی ایکس سان ، به دلیل قیمت مناسبش به پمپ باد فندکی دو سیلندر ارزان نیز در بازار شناخته شده است.

پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان ، به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسبش با محصولی با کیفیت همچون کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر توربو turbo مدل pm12 هم رقیب می باشد.

خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی ، پمپ باد فندکی ایکس سان را به عنوان بهترین پمپ باد فندکی ماشین سواری معرفی می کند و به کسانی که پمپ باد فندکی ارزان و با کیفیت عالی نیاز دارند خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان را پیشنهاد می کند.

با خرید اینترنتی پمپ باد فندکی خودرو مدل x sun از فروشگاه ابزار میهن ، علاوه بر تضمین کیفیت محصول را درب منزل و یا کارگاه تحویل بگیرید.

قیمت پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان

قیمت پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان ، با توجه به کیفیت عالی و ویژگی های منحصرش نسبت به سایر محصولات کمپرسور پمپ باد فندکی مشابه مقرون به صرفه می باشد. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی ، علاوه بر تضمین اصالت کالا ، پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان را با نازل ترین قیمت بازار به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر ایکس سان x-sun
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح