قیمت و خرید تیغ کاتر ژاپنی kds + قیمت عمده و اورجینال

کد یکتای این محصول : 860
تیغ کاتر kds ، تیغه بسیار تیز و برنده ای دارد
جنس تیغ موکت بر kds ، از استیل ضد زنگ است
کیفیت تیغه بسیار عالی
طول تیغه 108 میلی متر
ضخامت 0.5 میلی متر
مناسب برای برش موکت ، کاغذ ، مقوا و چرم
تولید شده توسط کشور ژاپن
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

تیغ کاتر ژاپنی kds ، پرفروش ترین تیغ کاتری است که در بازار به عنوان تیغ کاتر ژاپنی kds می شناسند و همانند تیغ کاتر اولفا در کشور ژاپن تولید شده است. تیغ موکت برkds ، با تیغه تیز و برنده اش به راحتی موکت ، چرم ، کاغذ و مقوا را برش می دهد و دارای طول 108 میلی متر و ضخامت 0.5 میلی متر می باشد.

تیغ بزرگ kds

معمولا تیغ کاترها به دودسته تیغ کاتر کوچک و تیغ کاتر بزرگ تقسیم بندی می شوند . تیغ کاتر کا دی اس از نوع تیغ کاتر بزرگ محسوب می شود که دارای طول 108 میلی متر می باشد. تیغه تیغ کاتر کا دی اس با استفاده طولانی مدت کند نمی شود و همین ویژگی  خرید تیغ کاتر بزرگ kds ، را در بازار رواج داده است .

قیمت تیغ کاتر kds

تیغ کاترkds در بسته های 50 عددی به بازار عرضه می شود و قیمت تیغ کاترkds با توجه به نوع خرید متفاوت است . خرید عمده تیغ کاتر kds بسیار قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به خرید تکی دارد به همین دلیل اگربه تعداد زیادی تیغ کاتر نیاز دارید ما به شما خرید عمده تیغ کاتر kds را پیشنهاد می کنیم.همچنین با خرید اینترنتی تیغ کاتر kds از ابزار میهن ، از ارسال فوری محصول و تحویل آن در محل کارتان بهره مند می شوید.

پخش عمده تیغ کاتر kds

فروش عمده تیغ کاتر kds در فروشگاه ابزار میهن به قیمت مناسب انجام می شود و برای خرید تیغ کاتر عمده ، می توانید به صورت آنلاین در ابزار میهن خرید خود را به ثبت برسانید.

ارسال نظر / پرسش در مورد تیغ کاتر ژاپنی کا دی اس kds
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح