اسپری روان کننده سیلیکون قالب گل پخش

کد یکتای این محصول : 408
قابل استفاده جهت جدا سازی قطعات لاستیک و پلاستیک از قالب
ایجاد مقاومت در برابر رطوبت
اسپری قالب گل پخش از یخ زدگی ، چسبندگی و شکستن قطعات کائوچو جلوگیری می کند.
جلوگیری از شکستن قطعات پلاستیکی و قابلیت دادن براقیت خوبی به قطعات
اسپری قالب سیلیکون گل پخش ، قابلیت نرم کردن ریل های صندلی ، کشوی میز ، کابینت را دارد
مقاوم در برابر عوامل محیطی و اسید ها و باز ها
حجم 300 سی سی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری قالب و اسپری روان کننده قالب گل پخش

اسپری سیلیکون گل پخش با بهترین قیمت : یکی از بهترین اسپری روان کننده و جدا کننده قالب ، اسپری قالب گل پخش است چرا که اسپری جدا کننده قالب golpakhsh ، از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده ، این اسپری روان کننده قالب گل پخش علاوه بر جدا سازی مواد پلاستیکی برای روان کردن ریل ها و کشو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از اسپری قالب گلپخش golpakhsh ، مانع ایجاد صدا در قطعات پلاستیکی نیز می شود . بنابراین اگر به یک اسپری قالب با کیفیت نیاز دارید خرید اسپری قالب گل پخش ، انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد .

اسپری سیلیکون قالب گل پخش برای جداسازی قطعت پلاستیکی و روان کردن ریل ها بسیار استفاده می شود و به عنوان بهترین اسپری قالب در بازار شناخته شده است

اسپری محافظ قالب در صنایع کاربرد های مخلفی دارد که از جمله آن می توان به خاصیت جداکننده، روان کننده، براقیت و ضد آب بودن آن اشاره نمود. این اسپری در صنعت ریخته گری بسیار کاربرد دارد. اسپری سیلیکون روان کننده قالب پاکران نمونه صنعتی اسپری روان کننده قالب و رقیبی با کیفیت برای اسپری قالب گل پخش می باشد که جهت قالب های سنگین و تحت فشار استفاده میشود .

ویژگی و کاربرد اسپری سیلیکون گل پخش

اسپری سیلیکون گل پخش ، یک اسپری قالب کاملا بی ضرر است که از مرغوب ترین نوع سیلیکون اروپایی ساخته شده و اصلی ترین کاربرد اسپری قالب سیلیکون گل پخش می توان به جداسازی قطعات لاستیکی و پلاستیکی از قالب را اشاره نمود. این مدل اسپری سیلیکون از ویژگی و کاربردهای منحصر دیگری نیز برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

  1. اسپری قالب گل پخش ، به عنوان یک روان کننده عالی برای روان سازی قطعات لاستیکی و پلاستیکی می باشد.
  2. با استفاده از اسپری جدا کننده قالب سیلیکون گل پخش ، از شکسته شدن و یخ زدگی قطعات کائوچو به راحتی جلوگیری می شود.
  3. این نوع اسپری قالب در برابر حرارت 300 دره سانتی گراد دوام بسیار زیادی دارد و یک اسپری سیلیکون مقاوم در برابر حرارت است.
  4. چربی و آلودگی های روی سطح را به راحتی از بین می برد.
  5. به دلیل براقیت و روغنی بودن این نوع اسپری قالب گل پخش می توان از آن به عنوان واکس برای براق کردن داشبورد ماشین استفاده نمود.

تفاوت اسپری قالب با اسپری روان کننده wd40

اسپری روان کننده wd40 ، معمولا برای روان سازی قطعات استفاده می شود و برای جدا کردن قالب ، اسپری روان کننده wd-40 هیچ گونه تاثیری ندارد اما اسپری سیلیکون روان کننده و جدا کننده قالب ، علاوه بر جدا سازی قالب خاصیت روان سازی قطعات را نیز دارد به همین دلیل به آن اسپری روان کننده قالب نیز می گویند. بنابراین اگر فقط برای روان سازی قطعات به اسپری روان کننده نیاز دارید اسپری روان کننده wd40 اوکی گزینه مناسبی می باشد.

تفاوت اسپری قالب با  اسپری سیلیکون روان کننده

نحوه استفاده از اسپری روان کننده قالب صنعتی

برای استفاده از اسپری روان کننده قالب صنعتی گل پخش که در دسته اسپری صنعتی قرار دارد باید نحوه جدا کردن قالب با این اسپری را بدانید.برای استفاده از اسپری قالب به عنوان جدا کننده قالب ، ابتدا باید به نوع جنس قالب توجه داشت و باید توجه کنید که اسپری قالب ، باعث ایجاد صدمه به قالب شما نشود چرا که اسپری جدا کننده قالب سیلیکون چرب و روغنی می باشد و ممکن است باعث خرابی قالب شود.برای جلوگیری از این گونه مشکلات بهتراست از اسپری جدا کننده قالب گل پخش در بخش کوچکی از قالب تست شود و اگر مشکلی ایجاد نشد از اسپری قالب برای جدا کردن قالب استفاده نمایید. برای نتیجه بهتر ابتدا اسپری سیلیکون قالب گل پخش را به خوبی تکان دهید تا همه مواد داخل قوطی ترکیب شود سپس با فاصله 20 سانتی متری شروع به پاشش اسپری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اسپری قالب ، مقاله اسپری قالب چیست و چه کاربردی دارد؟ را مطالعه نمایید . 

خرید روان کننده قالب سیلیکونی به قیمت عمده

پخش اسپری سیلیکون قالب گل پخش ، در فروشگاه ابزارمیهن انجام می شود. قیمت اسپری قالب گل پخش با توجه به کیفیت مطلوبش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و این فروشگاه همواره سعی دارد اسپری قالب ارزان با کیفیت عالی به مشتریان گرامی معرفی کند.اگر به تعداد زیادی اسپری قالب گل پخش نیاز دارید خرید اسپری روان کننده و جدا کننده قالب گل پخش پیشنهاد می شود چرا که قیمت عمده اسپری قالب گل پخش نسبت به قیمت تکی این محصول بسیار ارزان تر می باشد.

قیمت اسپری سیلیکون گل پخش

اسپری سیلیکون قالب انواع مختلفی دارد که جهت کاربا قالب های مختلف استفاده می شوند اسپری سیلیکون قالب گل پخش یک اسپری قالب ارزان قیمت می باشد که جهت کار با قالب ها سبک طراحی شده است.


ابزار میهن به روز ترین قیمت اسپری سیلیکون گل پخش را در سایت اینترنتی خود قرار می دهد تا مشتریان گرامی با مشاهده جدیدترین لیست قیمت اسپری سیلیکون گل پخش و مقایسه با سایر محصولات خریدی مطمعن و امن داشته باشند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری روان کننده سیلیکون قالب گل پخش
CAPTCHA
رحیم نظری در تاریخ سه شنبه 20 مهر 1400 :
نسبت به قیمتش با کیفیتترینه
مبین حقگو در تاریخ يكشنبه 11 مهر 1400 :
من چند بار این اسپری رو ازتون گرفتم عالی بوده ولی چند باری هستش که بافروشگاه تماس میگیرم موجود نیست . چرا ؟
سلام وقت بخیر اقای حقگو اسپری سیلیکون قالب گلپخش فعلا موجود نیست به محض موجودی اطلاع داده میشود
علیرضا در تاریخ چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 :
فروش عمده هم داره این محصول ؟
با سلام - بله ، برای خرید عمده با شماره تماس 02166716625 تماس بگیرید .
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح