فرز انگشتی حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور + بهترین قیمت

برند : سیلور
دسته بندی : فرز سیلور
فرز انگشتی حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور silver
1,783,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1669
فرز حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور با قدرت 9/6ولت ، عملکرد عالی در حین فرزکاری دارد
دارای دستگاه دیمردار ، جهت کنترل سرعت
سرعت گردش آزاد 5000 تا 25000 دور در دقیقه
دارای کولت 3 میل
بدون ایجاد لرزش جهت تسلط و دقت بیشتر کاربر
بسیار کم صدا
دارای گارانتی معتبر شرکت سیلور
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فرز حکاکی و یا همان فرز مینیاتوری از دسته فرزهایی هستند که امروزه به دلیل کاربردهای بسیارش مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان فرز قرار گرفته و با برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. برند سیلور از جمله برندهای شناخته شده در بازار است که شرکت آن در زمینه تولید انواع فرز حکاکی انگشتی سیلور فعالیت دارد و بزرگ ترین هدف این شرکت کسب رضایت مشتریان از خرید فرز انگشتی سیلور می باشد به همین دلیل از باکیفیت ترین قطعات در تولید فرز انگشتی سیلور استفاده نموده است .

فرز حکاکی انگشتی 23 پارچه شارژی سیلور

یکی از کاربردی ترین ست فرز انگشتی حکاکی سیلور ، فرز انگشتی 23 پارچه سیلور شارژی مدل gtp01a23 می باشد که بر خلاف ست فرز انگشتی های دیگر بدون نیاز به برق عمل فرز کاری را انجام می دهد. فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی فروش فرز انگشتی سیلور از کاربرد فرز انگشتی حکاکی سیلور 23 پارچه شارژی و ویژگی های منحصرش در این صفحه به طور کامل شرح داده است تا همراهان گرامی با کسب اطلاعات کافی درباره فرز انگشتی ست 23 پارچه سیلور silver خریدی مطمعن و رضایت بخشی را داشته باشند بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

فرز انگشتی 23 پارچه سیلور شارژی مدل gtp01a23

فرز انگشتی 23 پارچه شارژی سیلور ، متفاوت ترین فرز انگشتی حکاکی سیلور در بازار است که بر خلاف سایر فرزهای حکاکی انرژی مصرفی خود را از طریق باتری شارژی تامین می کند. با استفاده از این نوع  ست فرز حکاکی 23 پارچه شارژی دیگر نیاز به کلید پریز برق نخواهید داشت و در هر مکانی که دسترسی به کلید پریز برق نباشد قابل استفاده است و این یکی از ویژگی فرز انگشتی حکاکی سیلور 23 پارچه محسوب می شود. شاید برایتان سوال باشد این نوع فرز حکاکی شارژی 23 پارچه سیلور با چه قدرت و چه سرعتی می تواند فرز کاری روی چوب و یا شیشه را انجام دهد؟ آیا قدرت کافی برای انجام فرزکاری را دارد؟

فرز حکاکی 23 پارچه سیلور دارای باتری با قدرت 9.6 ولت و سرعت 5000 الی 25000 دور در دقیقه می باشد و با داشتن سوییچ الکترونیکی کار کاربر را آسان نموده است چرا که به راحتی می تواند سرعت فرز را در حین انجام کار کم و یا زیاد کند. فرز انگشتی حکاکی مینیاتوری 23 پارچه سیلور silver ، از نظر قدرت و سرعت بهترین ست فرز حکاکی شارژی سیلور محسوب می شود و بسیاری از مصرف کنندگان فرز حکاکی شارژی ، خرید فرز مینیاتوری شارژی سیلور 23 پارچه را نسبت به سایر برندها ترجیح می دهند.همچنین این نوع فرز انگشتی شارژی سیلور دارای 23 عدد لوازم جانبی کاربردی برای ساب زنی ، سوراخکاری و پولیش کاری می باشد.

ست فرز انگشتی حکاکی 23 پارچه سیلور شارژی

شرکت سیلور علاوه برفرزحکاکی 23 پارچه سیلور ، فرزحکاکی های دیگری مانند ست فرز انگشتی حکاکی 119 پارچه gtp01a24 سیلور silver ، ست فرز انگشتی حکاکی 165 پارچه gtp01a31 سیلور silver و ... تولید نموده که از لوازم فرزجانبی های بیشتری برخوردار هستند.

کاربرد فرز انگشتی حکاکی سیلور 23 پارچه شارژی

از فرز انگشتی حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور silver ، برای حکاکی روی شیشه ، چوب و سنگ و کارهایی همچون ساخت صنایع دستی بسیار استفاده می شود ، همچنین از این نوع فرز حکاکی برای کار با فلز در صنایع نقره سازی و طلاسازی نیز استفاده می شود.

فرز حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور ، بدون لرزش و دارای صدای بسیار کم است و این ویژگی در تسلط و دقت کاربر در حین کار تاثیرگذار می باشد و به دلیل گلوی بلندی که دارد برای کار در فضای محدود و کوچک مناسب است.

نمایندگی فروش فرز انگشتی سیلور

برای خرید فرز انگشتی ارزان و با کیفیت به نمایندگی فرز حکاکی سیلور مراجعه نموده و انواع فرزحکاکی انگشتی با قیمت های مناسب رامشاهده نمایید. ابزارمیهن یکی از نمایندگی فروش فرزانگشتی سیلور است که فرزحکاکی سیلور را با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

قیمت ست 23 پارچه فرز انگشتی شارژی سیلور

 برای خرید فرز حکاکی علاوه بر کیفیت فرز حکاکی ، قیمت فرز حکاکی نیز بسیار مهم است بنابراین فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فرز انگشتی سیلور ، علاوه بر تضمین کیفیت فرز انگشتی 23 پارچه شارژی سیلور ، قیمت ست 23 پارچه فرز انگشتی شارژی سیلور را نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته تا بتواند با مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت فرز حکاکی را به مشتریان ارائه دهد.

با خرید اینترنتی فرز حکاکی سیلور شارژی 23 پارچه ، از فروشگاه ابزار میهن فرز حکاکی را بدون اتلاف هزینه اضافه و زمان درب منزل و یا کارگاهتان تحویل بگیرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد فرز انگشتی حکاکی 23 پارچه شارژی سیلور silver
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح