دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ronix 8212

گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس
کد یکتای این محصول : 2035
موتور قدرتمند صنعتی ساخت کشور ژاپن
ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه
گیربکس صنعتی دو دور
باطری مقاوم از جنس نیکل کادمیوم ساخت کشور تایوان
سه نظام 10 میلیمتری اتوماتیک فلزی
مجهز به دو عدد باطری مقاوم
مجهز به شارژر با کیفیت
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها و سوراخکاری سطوح استفاده می شود.دریل پیچ گوشتی شارژی 8212 ronix،انرژی مورد نیاز خود را از طریق باطری نیکل کادمیوم تامین می کند با استفاده از پیچ گوشتی شارژی ronix،به راحتی می توانید انواع پیچ و مهره ها را با سرعت بیشتری باز و بسته کنید و دیگر نیازی به پیچ گوشتی های دستی زمان گیر ندارید دریل شارژی ronix،با ولتاژ 12 ولت و سرعت آزاد 400 تا 1250 دور در دقیقه به راحتی می تواند سطوحی مانندچوب و فلز را با قطر 25 و 10 میلی متر سوراخکاری کند.شرکت رونیکس، یک چراغ ال ای دی پر نور بر روی دریل پیچ گوشتی رونیکس تعبیه نموده که در محیط های کم نور بسیار کاربرد دارد. از دیگر ویژگی های مثبت دریل پیچ گوشتی 8212 ronix،وزن سبکش است که باعث عدم خستگی دست کاربر در استفاده های طولانی مدت می شود .
دریل پیچ گوشتی شارژی  8212 رونیکس،از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین اگر به یک دریل پیچ گوشتی با کیفیت و کاربردی نیاز دارید خرید دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس انتخاب بسیار هوشمندانه و ایده آلی می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ronix 8212
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح