اسپری رنگ 3028 رال قرمز دوپلی کالر + قیمت عالی

کد یکتای این محصول : 2551
ساخته شده بر پایه رزین آکریلیک با پوشش دهی کامل
اسپری رنگ قرمز 3028 دوپلی کالر برای رنگ آمیزی چوب ، پلاستیک ، شیشه و .. استفاده می شود
استفاده در کارهای تزیینی ، هنری و ...
بسیار با دوام در برابر نور خورشید ، باد ، آب و رطوبت
محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی
کیفیت بسیار بالا نسبت به سایر اسپری رنگ ها
رنگ ساخته شده توسط کشور آلمان و برخورداری از استاندارد های معتبر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ قرمز 3028 دوپلی کالر

اسپری رنگ قرمز 3028 دوپلی کالر ، یکی از پرفروش ترین رنگ هایی است که با به کارگیری بهترین مواد اولیه آلمانی و پوشش دهی عالی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. اسپری 3028 قرمز دوپلی کالر، برای مصارف هنری ، تزیینی و صنعتی بسیار کاربرد دارد و بسیاری از هنرمندان و نقاشان به دلیل کیفیت عالی اسپری رنگ 3028 دوپلی کالر را نسبت به سایر رنگ های مشابه با برندهای مختلف ترجیح می دهند.

اسپری رنگ قرمز 3028 رال دوپلی کالر، علاوه بر پوشش دهی عالی خاصیت ضد زنگ نیز دارد و سطوح را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند و در برابر اشعه ماورابنفش نیز مقاوم است و خشک شدن سریع این نوع اسپری رنگ، برای کسانی که سرعت در رنگ آمیزی برایشان مهم است مناسب می باشد. همچنین از این نوع اسپری رنگ 3028 دوپلی کالر ، برای رنگ امیزی سطوح چوبی ، پلاستیکی و شیشه ای بسیار استفاده می شود . شرکت دوپلی کالر، اسپری رنگ قرمز 3020 رال دوپلی کالر ، اسپری رنگ قرمز آتشی 3000 رال دوپلی کالر را که به این محصول تشابه رنگی دارد تولید نموده تا مصرف کنندگان با تنوع رنگ بسیار انتخاب آسان تری داشته باشند.

اسپری رنگ قرمز 3028 دوپلی کالر با قابلیت پوشش دهی عالی بهترین اسپری رنگ آلمانی محسوب می شود

اسپری رنگ قرمز ترافیک کاسپین caspian ، اسپری رنگ قرمز آتشی کاسپین caspian و اسپری رنگ قرمز گلریزان از دیگر رنگ های ایرانیست که نسبت به این محصول از قیمت ارزان تری برخوردار است و برای کسانی که به رنگ  ارزان تر نیاز دارند مناسب می باشد.

برای مشاهده مجموعه رنگی این برند ، روی کاتالوگ رنگ دوپلی کالر کلیک کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید. ابزار میهن ، مرکز خرید اسپری رنگ 3028 قرمز دوپلی کالر حجم 400 میلی لیتر با قیمت عالی

خرید عمده اسپری رنگ قرمز 3028 دوپلی کالر

خرید و فروش محصولات این برند به صورت عمده و تکی در فروشگاه ابزار میهن با تضمین کیفیت رنگ انجام می شود و به سایر نقاط کشور نیز قابلیت ارسال را دارد. ابزار میهن با کسب نماد الکترونیکی و جلب اعتماد بسیاری از مشتریان انواع محصولات این برند از جمله اسپری رنگ 3028 قرمز دوپلی کالر را به صورت انلاین و ارسال فوری به فروش می رساند.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ 3028 رال قرمز دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح