کمپرسور پمپ باد فندکی تیوان دو سیلندر مدل at3320 + قیمت عالی

برند : تیوان
کد یکتای این محصول : 2815
کمپرسور باد فندکی تیوان ، مناسب برای باد زدن کامیون ، خودروهای سواری می باشد
دارای رابط اتصال به باطری خودرو
پمپ باد فندکی تیوان دو سیلندر ، عملکرد عالی نسبت به کمپرسور فندکی های تک پمپ دارد
دارای سه سری نازل باد
دارای شلنگ فنری
دارای کیف حمل مخصوص
کیفیت بسیار عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کمپرسور پمپ باد فندکی تیوان مدل tivan at-3320 ، بهترین مدل پمپ باد فندکی با کیفیت عالی در بازار می باشد این مدل کمپرسور باد فندکی تیوان برای باد زدن خودروهایی همچون کامیون ، خودروهای سواری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسبش نظر کاربران در مورد پمپ باد فندکی برند تیوان بسیار مثبت و نشان دهنده استقبال از این محصول پرفروش بوده است.

کمپرسور پمپ باد فندکی تیوان مدل at3320


فروشگاه ابزار میهن شما را با کمپرسور باد فندکی تیوان مدل at3320 که زیر مجموعه کمپرسور پمپ باد فندکی قرار دارد بیشتر آشنا می کند. پیشنهاد می شود تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

کمپرسور باد فندکی تیوان مدل at3320

کمپرسور باد فندکی تیوان مدل at3320 ، دستگاه کمپرسور پمپ باد فندکی کوچک و سبک است که با کاربردهای بسیارش طرفداران زیادی را به همراه دارد. این مدل پمپ باد فندکی تیوان ، دارای دو سیلندر است که سرعت کار را نسبت به کمپرسور باد فندکی تک سیلندر برای باد زدن تایر خودرو افزایش می دهد و با داشتن نمایشگر عقربه ای که بر روی کمپرسور باد فندکی تیوان تعبیه شده ، کاربر به راحتی می تواند میزان فشار باد لاستیک را مشاهده کند این ویژگی از باد شدن بیش از حد تایر خودرو جلوگیری می کند.

شرکت تیوان برای تولید پمپ باد فندکی tivan از مرغوب ترین قطعات با رعایت استانداردها استفاده نموده تا رضایت مشتریان از خرید کمپرسور باد فندکی دو سیلندر تیوان به همراه داشته باشد.

مشخصات پمپ باد فندکی تیوان مدل at3320

اگر بخواهیم از مشخصات پمپ باد فندکی تیوان بگوییم ابتدا باید از مدل دو سیلندر بودن این محصول شروع کرد چرا که پمپ باد فندکی دو سیلندر تیوان at3320 نسبت به مدل های پمپ باد فندکی تک سیلندر سرعت بالاتری برای باد زدن تایر خودرو دارد و در چند دقیقه به راحتی می تواند لاستیک کم باد را باد کند. از دومین ویژگی و مشخصات پمپ باد فندکی tivan می توان به رابط اتصال به باتری خودرو اشاره نمود و از طریق باتری خودرو انرژی مصرفی خود را تامین می کند.

سه سری نازل باد ، گیره باتری خودرو و شلنگ فنری بسیار با کیفیت از دیگر مشخصات این محصول پرفروش به شمار می رود.

مشخصات پمپ باد فندکی تیوان مدل at3320


اگر به پمپ باد فندکی دو سیلندر ارزان و با کیفیت نیاز دارید فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی ، خرید کمپرسور پمپ باد فندکی دو سیلندر توربو turbo مدل pm12 را پیشنهاد می کند این محصول از نظر کیفیت همچون کمپرسور باد فندکی تیوان بسیار عالی می باشد و قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر تیوان

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی ابزار تیوان ، خرید پمپ باد فندکی دو سیلندر تیوان را به کسانی که به پمپ باد فندکی دو سیلندر ارزان و با کیفیت برای خودروی خود نیاز دارند پیشنهاد می کند. این فروشگاه علاوه بر فروش پمپ باد فندکی تیوان ، انواع پمپ باد فندکی با برندهای شناخته شده بازار را موجود دارد و با تضمین اصالت کالا و با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

با خرید اینترنتی پمپ باد فندکی تیوان مدل at3320 از فروشگاه ابزار میهن محصول را درب منزل و یا کارگاهتان تحویل بگیرید.

قیمت پمپ باد فندکی تیوان

قیمت پمپ باد فندکی تیوان نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مناسب می باشد و به عنوان پمپ باد فندکی دو سیلندر ارزان نیز محسوب می شود و می توان با حداقل هزینه بهترین پمپ باد فندکی دو سیلندر تیوان را از فروشگاه ابزار میهن خریداری نمود.

ارسال نظر / پرسش در مورد کمپرسور پمپ باد فندکی تیوان مدل tivan at-3320
CAPTCHA
علی صالحی خو در تاریخ شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ :
می‌خوام کمپرسور تیوان را سفارش بدم اما نمیشه باید چیکار کرد
سلام وقت بخیر موجودی کمپرسور فندکی تیوان به پایان رسیده است
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح