فازمتر بزرگ ایران پتک 18 سانت + قیمت عالی

فازمتر بزرگ ایران پتک 18 سانت
68,000 تومان
کد یکتای این محصول : 3134
سری فازمتر ایران پتک بزرگ ، از با کیفیت ترین آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده است
دارای نشانگر پر نور جهت تشخیص جریان برق
دارای سری دو سو روکش دار
دارای دسته پلاستیکی با دوام در برابر ضربه
دارای 110- 130 ولتاژ
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی
فازمتر بزرگ ایران پتک 18 سانت یکی از فازمتر های موجود در بازار الکتریک است که از کیفیت مواد و ساخت مناسبی برخوردار است. شرکت ایران پتک در ساخت این ابزار علاوه بر مقاومت و کارایی، بسته بندی منحصر به فرد و زیبایی را جهت نمایش کالا به کار برده است. همانطور که میدانید این شرکت همیشه کیفیت و استحکام را در اولویت قرار می‌دهد.و برای بالا بردن کیفیت این فازمتر بدنه آن را با آلیاژ کروم وانادیوم ساخته است. پوشش ضد لغزش آن باعث می شود که به راحتی از دست کاربر لیز نخورد؛ و همچنین میله موجود در فازمتر بزرگ ایران پتک از فولاد ساخته شده است که مقاومت و استحکام آن را دو برابر می کند. جنس فولاد و سخت کاری شده است که این امر باعث مقاومت و استحکام دو چندان این فازمتر شده است. 
کار با این فازمتر و تستر بسیار ساده است. کاربرد این نوع فازمتر بزرگ ایران پتک برای تشخیص وجود جریان برق در پریز ، سیم و دستگاه های برقی است و حتما باید بین محل مورد برسی و فازمتر اتصال ایجاد شود.از دیگر مزایای فازمتر ایران پتک می‌توان به قابلیت کاربری و استفاده آن در ولتاژهای 110 تا 130 ولت اشاره کرد.
ارسال نظر / پرسش در مورد فازمتر بزرگ ایران پتک 18 سانتی متر iranpotk
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح