چسب پلی اورتان سوسیسی تایتان + قیمت عالی

دسته بندی : چسب پلی اورتان
کد یکتای این محصول : 3509
چسب پلی اورتان سوسیسی تایتان قابل استفاده ذر صنایع مختلف و مصارف خانگی
قابل استفاده برای درزگیری، عایق‌بندی و آب‌بندی در صنایع خودروسازی و قطعات یدکی خودرو و ...
سرعت و قدرت چسبندگی بسیار بالا
توانایی جلوگیری از نفوذ آب، گرد و غبار و هوا
دارای قابلیت رنگ آمیزی
دارای قابلیت ارتجاعی
بدون نیاز به زیرسازی، چسبندگی فوق العاده ای به بیشتر متریال ها مثل استیل ، آلومینیوم و بسیاری از فلزات مانند سرب ، آهن، مس و ... دارد.
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب پلی اورتان تایتان یک چسب پلی اورتان تک جزئی به شکل سوسیسی می باشد که چسبندگی عالی و قوی را برای درزگیری روی سطح های فلزی و دیگر سطوح ایجاد می کند. چسب پلی اورتان سوسیسی تایتان ، برای درزگیری ، عایق بندی و آب بندی در صنایع خودرو سازی بسیار کاربرد دارد و می توان از آن برای چسباندن و ساخت بدنه اتومبیل استفاده کرد. چسب پلی اورتان سوسیسی تایتان tytan ، علاوه بر درزگیری و عایق بندی از نفوذ آب ، گرد و غبار و هوا در حین درزگیری جلوگیری می کند و با استفاده از این چسب تمامی حفره ها ، درزها و سوراخ ها را می توان در سریع ترین زمان ممکن درزگیری کرد.

چسب پلی اورتان سوسیسی تایتان ، پس از خشک شدن کامل هیچ آلودگی و گرد و غباری را به خود جذب نمی کند وعلاوه بر آن به هیچ عنوان افزایش حجم و یا تغییر رنگ پس از گذشت زمان نمی دهد این محصول پرکاربرد بدون نیاز به زیر سازی چسبندگی عالی روی سطح استیل ، آلومینیوم ، فلز مانند سرب ، آهن ، مس ایجاد می کند اما باید بدانید که سازگاری این چسب با فلزات بدین معنا نیست که قدرت چسبندگی آن روی سطح های دیگر کاهش می یابد بلکه برای چسباندن سطوح سرامیکی ، چوبی و پلاستیکی نیز کاربرد دارد.

نمونه مشابه این محصول چسب سوسیسی پلی اورتان آرازیم می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب پلی اورتان سوسیسی تایتان tytan
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح